קושיקשה
מוכן ב1 ש, 6 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגת פקאן של אמא

עוגת פקאן של אמא
פאי הפקאן של אמא הוא צמחוני ומספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 550 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 6 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לכם מלח, ביצים, סירופ תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. עם כפית ציון של 22% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, האורז הספרדי של אמא, ו מאפינס הקישואים הטובים ביותר של אמא.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.