קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת צרור צימוקים תפוחים

עוגת צרור צימוקים תפוחים
עוגת צימוק תפוחים היא לקטו אובו צמחוני קינוח. מתכון זה משמש 16. מנה אחת מכילה 433 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו תפוח, אגוזי מלך, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 19%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת רום-צימוקים, עוגת תפוחים, ו עוגת תפוחים.

הוראות

1
בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר עד אור רכה. מערבבים פנימה ריבה.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
שלב את הקמח, הסודה לשתייה והתבלינים; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב חמאה, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מערבבים פנימה את הצימוקים, אגוזי המלך והתפוח.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
לשימור,לשימור,
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
3
יוצקים לתוך 10-ב משומן ומקומח. מחבת צינור מחורץ.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
אופים ב 350 עבור 1 שעה או עד קיסם מוכנס ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
שלב מרכיבי זיגוג; טפטוף מעל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח קצוץ מקולףתפוח קצוץ מקולף21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים7896 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כל פלפל אנגלי טחון, ציפורן וקינמוןכל פלפל אנגלי טחון, ציפורן וקינמון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת תותריבת תות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת בונדט עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "