קושיקל
מוכן ב7 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

עוגת קילו בגריל עם רוטב אפרסק

עוגת קילו בגריל עם רוטב אפרסק
עוגת קילו בגריל עם רוטב אפרסק נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 240 קלוריות. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 7 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך תמצית שקדים, ציפוי מוקצף, עוגה פאונד, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו אפרסק בגריל עוגה פאונד, עוגת פאונד עם מתכון רוטב אפרסק Brandied, ו עוגת קילו סוכר-אגוז חומה עם רוטב אפרסק-מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים; להפריש.
2
חותכים עוגה ל 8 פרוסות. מתלה גריל עם ספריי בישול; מניחים על הגריל מעל גחלים בינוניות חמות (350 עד 400).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים פרוסות עוגה על מתלה; גריל, מכוסה, 1 דקה בכל צד או עד קלוי.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מניחים 1 פרוסת עוגה על כל אחד 8 צלחות המשרתים בודדים. למעלה פרוסות עוגה באופן שווה עם תערובת אפרסק ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
אפרסקאפרסק

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "