קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

עוגת קישואים סהר

עוגת קישואים סהר
עוגת קישואים סהר דורש סביב 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 14 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 401 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו חמאה, חלק-גבינת מוצרלה רזה, פתיתי פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 29%, וזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: פשטידת סהר קישואים, עוגת טאקו קרסנט, ו עוגת סיר עוף סהר.

הוראות

1
מפרידים בצק סהר לשמונה משולשים ומניחים בתוך 9 אינץ ' משומן. צלחת פאי עמוקה עם נקודות לכיוון המרכז. לחץ בצק על החלק התחתון ומעלה את דפנות הצלחת ליצירת קרום; חותם תפרים.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
בצקבצק
2
מורחים עם חרדל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
מורחיםמורחים
3
במחבת גדולה מטגנים קישואים ובצל בחמאה עד שהם רכים. בקערה גדולה שלבו את הביצים, הגבינות, התבלינים ותערובת הקישואים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
קישואיםקישואים
חמאהחמאה
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
4
יוצקים לקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
אופים בחום של 375 למשך 20-25 דקות או עד שסכין שהוכנסה ליד המרכז יוצאת נקייה. מכסים את הקצוות באופן רופף בנייר כסף אם הקרום משחים מהר מדי.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

פאי עובד ממש טוב עם וין סנטו, ריזלינג קציר מאוחר, ולמברוסקו דולצ ' ה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. המלאך קציר מאוחר ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג
אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג
המלאך של מסינה הוף הוא יין קינוח פריך ומתוק, שנקטף מהבחירה האחרונה של ריזלינג כשהענבים כמעט צימוקים. מושלם עם פירות, עוגת גבינה וקינוחי שוקולד קלים ומתוקים.