קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קפה מוקה שטרויזל

עוגת קפה מוקה שטרויזל
עוגת קפה מוקה Streusel יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 27 גרם של שומן, וסך הכל 474 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמנת, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 24%. נסו עוגת קפה מוקה Streusel, עוגת קפה Streusel תפוח (ציפוי Streusel פקאן), ו עוגת קפה מיושנת-עקף עם ציפוי streusel, עוגת קפה זה הוא שאין לעמוד בפניו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום כדי 177°.Spray 10 אינץ אנג ' ל מזון (צינור) פאן עוגה עם תחתית נשלפת עם ספריי בישול. בקערה קטנה, לערבב את כל החומרים streusel; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה קטנה אחרת, לערבב 2 3/4 כוסות קמח, אבקת אפייה, קינמון, סודה לשתייה ומלח; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערה גדולה, לנצח סוכר מגורען וחמאה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית, גירוד קערה כל הזמן, עד אור ורך. פעימה בתמצית שקדים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תמצית שקדיםתמצית שקדים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
מוסיפים ביצים, אחד בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
מוסיפים חצי מתערובת הקמח; מכים במהירות נמוכה רק עד לשלב. הכה בשמנת חמוצה עד מעורבב היטב. מקציפים בתערובת הקמח הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
כפית חצי הבלילה למחבת; להפיץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מפזרים חצי streusel. למעלה עם הבלילה הנותרים streusel.
8
אופים 55 עד 65 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב זקוף במחבת על מדף קירור 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
9
הסר עוגה ממחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך3ביציםביצים2(חוֹרֶף)קמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי קפה מיידיים או גבישיםגרגרי קפה מיידיים או גבישים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מיניאטורישוקולד צ'יפס מיניאטורי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצה מיכלשמנת חמוצה מיכל