קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגת שוקולד כפולה מנוונת

עוגת שוקולד כפולה מנוונת
עוגת שוקולד כפולה מנוונת עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה 351 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו את "תמצית ונילן", ביצים, סוכר מגורען, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 22% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: עוגת שוקולד כפולה Decadent (ממרץ 2008 של, עוגת שוקולד מנוונת, ו עוגת שוקולד מנוונת.

הוראות

1
כדי להכין זיגוג, לשלב הראשון 4 מרכיבים בסיר קטן. מביאים לרתיחה על חום בינוני גבוה, ערבוב כל הזמן. מגניב לגמרי.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
כדי להכין עוגה, טפטוף שמן לתוך מחבת 12 כוס; מחבת מעיל ביסודיות עם מברשת מאפה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
4
מפזרים 2 כפות קמח, רועד החוצה עודף. מעיל מוכן מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מניחים 1/2 כוסות סוכר מגורען ו 6 כפות חמאה בקערה גדולה; להכות עם מיקסר במהירות בינונית עד היטב מעורבב (כ 5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
6
מוסיפים ביצים וחלבוני ביצה, 1 בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת. מקציפים בוניל.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
ביצהביצה
7
כף קלה 3 כוסות קמח לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
8
שלב 3 כוסות קמח הבא 4 מרכיבים (באמצעות מלח), ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
מוסיפים תערובת קמח וחלב לסירוגין לתערובת סוכר, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח; מערבבים לאחר כל תוספת. מקציפים 2 דקות. מקפלים בצ ' יפס. הבלילה כפית למחבת מוכנה. מערבולת הבלילה באמצעות סכין.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת
10
אופים ב 350 במשך 45 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מיד לשפוך זיגוג על עוגה. עוגה מגניבה במחבת על מתלה תיל 30 דקות. הפוך עוגה על צלחת הגשה; מגניב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
11
מפזרים 2 כפות אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה6(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר בטעם שוקולדליקר בטעם שוקולד2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לכל מטרה (אודותכוסות קמח לכל מטרה (אודות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן2(חוֹרֶף)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקminichips שוקולד semisweetminichips שוקולד semisweet1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב