קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד כפולה עם מילוי

עוגת שוקולד כפולה עם מילוי
המתכון עוגת שוקולד כפולה עם מילוי יכול לספק את השתוקקות הדרומית שלך בערך 45 דקות. והוא יספק כ 14 מנות. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 435 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לך קפה, אבקת קקאו, סודה לשתייה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגת שוקולד כפולה W / מילוי פטל, עוגת שוקולד כפולה עם מילוי פטל, ו עוגת שכבות שוקולד כפולה עם מילוי פטל (מתכונים דומים).

מרכיבים

5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקwell-shaked buttermilk (עבור וריאציה חלב חינם: לערבב 1 1/2 כוסות soymilk עם 1 Tbsp חומץ סיידר ולהניח בצד כדי להתפתל)well-shaked buttermilk (עבור וריאציה חלב חינם: לערבב 1 1/2 כוסות soymilk עם 1 Tbsp חומץ סיידר ולהניח בצד כדי להתפתל)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה מבושל חםקפה מבושל חם3largesביציםביצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד איכותי למחצה כגון Callebautשוקולד איכותי למחצה כגון Callebaut7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק (לא תהליך הולנדי)אבקת קקאו לא ממותק (לא תהליך הולנדי)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.דבש הדריםדבש הדרים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחישמן צמחי

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.