קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת שוקולד קישואים עם זיגוג כתום

עוגת שוקולד קישואים עם זיגוג כתום
מתכון צמחוני זה משרת 16 . מנה אחת מכילה 234 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. 394 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם רסק תפוחים, קינמון טחון, סודה לשתייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 33%. ציון זה הוא רע למדי. נסו עוגת צרור קישואים עם זיגוג כתום, עוגת צרור קישואים עם זיגוג כתום, ו עוגת קישואים שמנת חמוצה שוקולד עם זיגוג שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מעיל 10 אינץ'. מחבת צינור מחורצת עם תרסיס בישול ומפזרים קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר עד שהם בהירים ותפוחים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מקציפים פנימה רסק תפוחים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
ונילוניל
ביצהביצה
4
שלב את הקמח, קקאו האפייה, אבקת האפייה, המלח, הקינמון והסודה; מוסיפים לתערובת המוקרמת לסירוגין עם חלב, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מקפלים פנימה את הקישואים, אגוזי המלך וקליפת התפוז.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
גרידה כתומהגרידה כתומה
קינמוןקינמון
קישואיםקישואים
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
פופפופ
5
מעבירים לתבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 50-60 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
8
בקערה קטנה שלבו מרכיבי זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מזלפים מעל עוגה.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים גרוסיםקישואים גרוסים