קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שחמט לימון II

עוגת שחמט לימון II
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל פאי לימון השני. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 246 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חלב רזה, חלבונים ביצה, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת די גרועה. נסו אנגוס בארן עוגת שוקולד שחמט, עוגת שחמט עם לימון, ו עוגת שחמט עם לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
אופים פגז עוגה ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 10 דקות. מגניב במקצת.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים חלבונים עד נוקשים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
3
בקערה גדולה, להכות יחד סוכר וחמאה או מרגרינה. מוכה בביצים וחלב. מערבבים בקמח תירס, קמח, מיץ לימון וקליפה. מקפלים בחלבון ביצה. לגרד מילוי לתוך קליפת עוגה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חלבוניםחלבונים
חמאהחמאה
קרום עוגהקרום עוגה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים פאי בשליש התחתון של התנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 30 עד 40 דקות, או עד הזהב על גבי. פאי יהיה מוצק כפי שהוא מתקרר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.