קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבות פקאן ספייס עם ציפוי גבינת שמנת

עוגת שכבות פקאן ספייס עם ציפוי גבינת שמנת
מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגת דלעת ספייס שכבת עם ציפוי קרמל וגבינת שמנת, חמאה ספייס שכבת עוגה עם ציפוי גבינת שמנת סוכר חום, ו עוגת שכבת תפוח-ספייס עם ציפוי גבינת עיזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשים מתלה תנור בעמדה האמצעית מחממים תנור ל 177°. חמאה ומחבתות עוגת קמח, לדפוק את עודף קמח.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מנפים יחד קמח עוגה, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח ותבלינים לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח עוגהקמח עוגה
תבליניםתבלינים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הכה יחד חמאה (1 1/2 מקלות) וסוכר חום בקערה אחרת עם מיקסר חשמלי (מצויד מצורף משוט אם באמצעות מערבל לעמוד) במהירות בינונית גבוהה עד חיוור ורך, 3 עד 5 דקות. לנצח ביצים 1 בכל פעם, להכות היטב לאחר כל תוספת, ואז להכות וניל. להפחית את המהירות נמוכה, ולאחר מכן להוסיף תערובת קמח שמנת חמוצה לסירוגין בקבוצות, מתחיל ומסתיים בתערובת קמח וערבוב עד הבלילה היא פשוט חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
קערהקערה
4
מערבבים בפקאנים עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
5
הבלילה כפית באופן שווה לתוך מחבתות, החלקה צמרות, ואז מחבתות ראפ פעם או פעמיים כדי לגרש כל בועות אוויר.
6
אופים עד הזהב החיוור ואת מפרט עץ מוכנס במרכז העוגות יוצא נקי, 30 עד 35 דקות. מגניב 10 דקות מחבתות על מדפים. הפעל סכין דק סביב קצה המחבתות, ולאחר מכן הפוך מתלים על פני מחבתות ו reinvert עוגות על מדפים להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
1
הכה יחד גבינת שמנת, חמאה, וגלידה בקערה עם מקצף נקי במהירות בינונית גבוהה עד רכות, 1 עד 2 דקות. לנפות בממתקים סוכר ומערבבים עם כף עץ עד רק בשילוב, ולאחר מכן להוסיף מיץ לימון והכה במהירות בינונית גבוהה עד ציפוי חלק.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לימוןמיץ לימון
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
1
חצי כל שכבת עוגה אופקית עם סכין משונן ארוך באמצעות תנועת ניסור עדינה. שים שכבה 1, בצד לחתוך, על דוכן עוגה או צלחת גדולה להפיץ עם כ 3/4 כוס ציפוי. מחסנית שכבות העוגה שנותרו, מתפשט על ציפוי כוס 3/4 על כל שכבה ומסתיים עם שכבת העוגה העליונה לחתוך בצד למטה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
2
מורחים למעלה בצד של העוגה עם הנותרים ציפוי (על 3 1/2 כוסות) ואת הצד המעיל של עוגה עם פקאן (1 1/3 כוסות), בעדינות לחיצה על מנת לעזור להם לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
3
הערות של טבחים:שכבות עוגה (לא פיצול) ניתן לשמור, עטוף בנפרד בניילון נצמד והניח בשקיות פלסטיק אטומות גדולות, מקורר 1 יום או קפוא 1 שבוע. אם קפוא, להפשיר בשקיות בטמפרטורת החדר, על 2 שעות. ציפוי יכול להיעשות 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה. להביא לטמפרטורת החדר, ולאחר מכן לערבב עד חלקה לפני השימוש. העוגה יכולה להיות מורכבת וחלבית 8 שעות קדימה, ולאחר מכן כל הזמן, מכוסה באופן רופף בניילון נצמד, בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגה (לא עצמי עולה)קמח עוגה (לא עצמי עולה)8876 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממתקים סוכר (מחבילה 1 פאונד)ממתקים סוכר (מחבילה 1 פאונד)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, מרוכךחבילות גבינת שמנת, מרוכך3largesביצים בטמפרטורת החדר 30 דקותביצים בטמפרטורת החדר 30 דקות1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת לימון טרי מגורד דקגרידת לימון טרי מגורד דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 פקאן כוס, קלוי, מקורר, וקצוץ דק3/4 פקאן כוס, קלוי, מקורר, וקצוץ דק142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוסות פקאן, קלוי, מקורר, וקצוץ דק1/3 כוסות פקאן, קלוי, מקורר, וקצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 מקלות חמאה ללא מלח, מרוכך1/2 מקלות חמאה ללא מלח, מרוכך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 מקלות חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות 1 אינץ ו מרוכך, בתוספת נוספת עבור מחבתות חמאה1/2 מקלות חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות 1 אינץ ו מרוכך, בתוספת נוספת עבור מחבתות חמאה2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור