קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות14
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שכבת תפוח-ספייס עם זיגוג קרמל מערבולת

עוגת שכבת תפוח-ספייס עם זיגוג קרמל מערבולת
עוגת שכבת תפוח-ספייס עם זיגוג קרמל מערבולת דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-14 מנות. מנה זו מכילה כ 10 גרם חלבון 49 גרם של שומן, וסך הכל 935 קלוריות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו סודה לשתייה, קמח לעוגה, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת שכבת תפוח-ספייס עם זיגוג קרמל מערבולת, עוגת שוקולד ספייס עם זיגוג קרמל, ו עוגת ספייס ברים עם זיגוג קרמל מלוח.

הוראות

1
מניחים מדף תנור אחד בשליש התחתון של התנור ומתלה שני בשליש העליון של התנור. מחממים את התנור ל 177°. גריז שלושה מחבתות עוגה 9 אינץ ' עם חמאה או תרסיס בישול, ולאחר מכן קו כל אחד עם נייר קלף עגול ולשמן את הסיבובים. באמצעות מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, קרם את החמאה והסוכר במהירות בינונית גבוהה עד אור ורך, על 3 דקות. לגרד את הצדדים של הקערה עם מרית גומי. מקציפים במולסה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מולסהמולסה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מערבל ידמערבל יד
מריתמרית
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיף את הביצים, אחד בכל פעם, מכות בין כל תוספת. בקערה בינונית, מערבבים יחד את הקמח, סודה לשתיה, מלח ותבלינים טחונים כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את תערובת הקמח ושמנת חמוצה לסירוגין לבלילה. (להתחיל ולסיים עם תערובת הקמח, הוספת תערובת הקמח ב 3 במרווחים ואת שמנת חמוצה ב 2 במרווחים.) לאחר כל תוספת, לערבב על מהירות נמוכה רק כדי לשלב את החומרים. מערבבים את התפוחים מגורר, וניל, וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
תפוחתפוח
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
כפית הבלילה (זה יהיה עבה) באופן שווה לתוך המחבתות מוכן.
5
מניחים שני מחבתות עוגה זה לצד זה על מדף אחד והשלישי על השני. תנענע את שכבות העוגה על מדפי התנור כך ששום שכבה לא תהיה ישירות מעל שכבה אחרת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אופים במשך 35 עד 40 דקות, עד המשרד למגע. לפקח על השכבות בזהירות עבור doneness; כל אחד יכול להיעשות בזמן אחר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר מהתנור ולתת מגניב במחבתות במשך 10 דקות. הפעל סכין סביב הקצוות של המחבתות לנתק את העוגות על מדפי תיל להתקרר לחלוטין, 15 עד 30 דקות, לפני ציפוי. העוגות ניתן לשמור קפוא, עטוף בחוזקה בניילון נצמד, עד 3 שבועות. להפשיר אותם בטמפרטורת החדר לפני הסרת העטיפה. כפור מיד.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
סכיןסכין
תנורתנור
8
כדי להפוך את הדובדבן: בקערה בינונית נירוסטה, לשלב את קרמל unwrapped, 2 כפות של השמנת, ואת 2 כפות חמאה.
מרכיבים שתצטרך
ממתק קרמלממתק קרמל
חמאהחמאה
קרםקרם
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מניחים מעל סיר מלא 2 אינץ ' של מים רותחים. מערבבים את תערובת הקרמל עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
הסר את הקערה מהחום.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
בואו מגניב, ערבוב התערובת כל כמה דקות עד מגניב למגע, על 20 דקות. (אם התערובת חמה מדי, זה ימיס את ציפוי קרם חמאה כאשר הוא עורר מאוחר יותר.)
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
12
בעוד הקרמל הוא קירור, להפוך את קרם חמאה: באמצעות מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, להכות את 1 1/2 כוסות חמאה על מהירות בינונית גבוהה במשך כ 1 דקה, עד חיוור בצבע.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
13
מוסיפים את 2 כפות הנותרים קרם וניל ואבקת סוכר, ומכים במשך 3 דקות, עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
קרםקרם
14
הוסף את mascarpone והכה על מהירות בינונית-נמוכה עד incorporated. אל תפריזי את המסקרפונה, או שהיא עלולה להפרד. להזמין 1/4 כוס תערובת קרמל מקורר לטפטף מעל העוגה ברגע שהוא חלבית. מערבבים את שארית הקרמל לתוך הציפוי, באמצעות משיכות גדולות כדי ליצור מערבולות קרמל ברחבי. אל תערבבי יותר מדי, או שסרטי הקרמל ייעלמו.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
ציפויציפוי
קרמלקרמל
15
מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה ומפיצים שמיכה עבה של ציפוי על גבי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
16
מוסיפים את השכבה השנייה וממרחים בעובי עם ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
17
מוסיפים את השכבה השלישית ומכסים את החלק העליון ואת הצדדים של העוגה עם שכבה אפילו של ציפוי. השתמש בכף קטנה לטפטף את כוס 1/4 שמורה של קרמל מעל החלק העליון של העוגה. לטפוח על חתיכות פקאן קלוי כדי לכסות את הצדדים של העוגה. טיפ: שימוש בכלים הנכונים לחיתוך עוגות שכבה חלבית מבטיח כי מנות בודדות נראה טוב כמו שהם טעם. אני משתמש בסכין משוננת גדולה טבולה במים חמים לחיתוך. אני מנגב את הסכין עם מטלית כלים נקייה אחרי כל חתיכה, אשר מבטיח כי כל חתך נקי כמו הראשון.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
ציפויציפוי
קרמלקרמל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
סכיןסכין
18
טעם
19
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
20
מאפייה ובית קפה משנת 199

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרמלקרמל6largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגורר טרי (אופציונלי)ג'ינג'ר מגורר טרי (אופציונלי)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסבתא סמית תפוחים, קלופים וגרוס (אודותסבתא סמית תפוחים, קלופים וגרוס (אודות2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(חוֹרֶף)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון4(חוֹרֶף)שמנת מתוקהשמנת מתוקה0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביע מסקרפונה (גבינת שמנת איטלקית, זמינה ברוב חנויות המכולת)גביע מסקרפונה (גבינת שמנת איטלקית, זמינה ברוב חנויות המכולת)2(חוֹרֶף)מולסה קלהמולסה קלה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות פקאן, קלוי (אופציונלי)חתיכות פקאן, קלוי (אופציונלי)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(3 מקלות) חמאה ללא מלח בטמפרטורת החדר(3 מקלות) חמאה ללא מלח בטמפרטורת החדר2(חוֹרֶף)(3 מקלות) חמאה ללא מלח בטמפרטורת החדר(3 מקלות) חמאה ללא מלח בטמפרטורת החדר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס