קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות20
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת שמנת חמוצה

עוגת שמנת חמוצה
עוגת פאונד שמנת חמוצה היא קינוח המגיש 20. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה של לקטו אובו יש 339 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. מתכון זה מ טעם הבית דורש סודה לשתייה, קמח, שמנת וסוכר. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 35 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 14%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת שמנת חמוצה, עוגת שמנת חמוצה, ו עוגת שמנת חמוצה.

הוראות

1
בקערה, חמאת שמנת. מקציפים בהדרגה סוכר עד שהוא בהיר ואוורירי, בערך 5-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
שלב קמח, סודה לשתייה ומלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם שמנת חמוצה ווניל. מקציפים על נמוך רק עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
4
יוצקים לתוך 10 אינץ ' משומן ומקומח. מחבת צינור.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים ב 325 3 שעה ו 25 דקות או עד בדיקות עוגה נעשה. מצננים במחבת 15 דקות לפני שמוציאים לרשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
6
מפזרים סוכר של קונדיטורים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת פאונד עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שרי קרם סולרה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -17 דולר.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.