קושימומחה
מוכן ב1 ש, 51 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

עוגת תבלינים אגוז יוונית

עוגת תבלינים אגוז יוונית
נסו עוגת תבלינים אגוז, עוגת תבלינים יוונית, ו עוגת אגוז יוונית # SundaySupper (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שעורה (ראה הערה)קמח שעורה (ראה הערה)2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוז סוכר חום כהה או בהירארוז סוכר חום כהה או בהיר1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני דל שומןיוגורט יווני דל שומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ שמן זית כתית מעולהסירופ שמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1רצועה קטנהגרידה כתומה (1-by-1-inch)גרידה כתומה (1-by-1-inch)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גס, מחולקאגוזי מלך קצוצים גס, מחולק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה לבן (ראה הערה)קמח מחיטה מלאה לבן (ראה הערה)

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.