קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת תפוחים קרמל

עוגת תפוחים קרמל
והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 34 גרם של שומן, וסך הכל 663 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן canolan, סוכר, סודה לשתיה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ליל כל הקדושים יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגת רום תפוחים מתובלת עם זיגוג קרמל סיידר תפוחים, עוגת תפוחים עם קרמל-שילוב קלאסי של תפוח וקרמל, ו עוגת תפוחים קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°; חמאה וקמח 2 (9 אינץ') מחבתות אפייה עגולות.עבור העוגה, לטאטא יחד את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח, קינמון, ואגוז מוסקט בקערה בינונית ולהניח בצד. בקערה גדולה, לטאטא יחד את הסוכר והביצים עד אור ורך, ואז לטאטא בשמן, חלב, וניל. בהדרגה מערבבים את החומרים היבשים לתוך רטוב, ולאחר מכן לקפל את התפוח הגרוס, להיזהר לא לערבב יתר על המידה.מחלקים את הבלילה בין 2 מחבתות מוכנות, ואופים עד הזהב על גבי וקיסם מוכנס בפנים יוצא נקי או עם רק כמה פירורים, על 20 עד 25 דקות. מגניב לחלוטין לפני הרכבה.עבור רוטב קרמל תוצרת בית, לשלב את הקרם ווניל בקערה קטנה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
רוטב קרמלרוטב קרמל
קינמוןקינמון
ונילוניל
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
תפוחתפוח
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את הסוכר והמים לסיר עבה בגודל בינוני; הופכים את החום על בינוני גבוה ומבשלים עד שהסוכר הוא קרמל וענבר בצבע (ראה הודעה זו להסבר נוסף); אתה יכול לתת לסיר מערבולת כדי לעזור למים ולסוכר להתמוסס, אבל לא עד בערך של הסוכר נמס ומערבבים. מנקודה זו ואילך, בעדינות לערבב כל הזמן עם כף עץ.לאחר הסוכר הופך בצבע ענבר, בזהירות להוסיף את החמאה והמלח, ומערבבים לשלב. לאחר החמאה נמסה, לכבות את החום בזהירות לשפוך את תערובת הקרם, ערבוב עד חלקה. מגניב לחלוטין לפני השימוש או אחסון.עבור הזיגוג, להשתמש מקצף חשמלי כף יד כדי שמנת יחד את החמאה, קיצור, וניל, וקינמון בקערה גדולה. החלף בין מכות באבקת הסוכר והחלב עד שכל אבקת הסוכר מתווספת והציפוי חלק וקטיפתי.למדוד 3 כפות מתוך כוס רוטב קרמל כי תצטרך עבור המתכון הזה; להעביר אותו לקערה קטנה ושומר אותו לטפטוף על גבי העוגה פעם אחת שלה frosted.To להרכיב את העוגה, להפוך 1 עגול עוגה על דוכן עוגה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
רוטב קרמלרוטב קרמל
קיצורקיצור
קינמוןקינמון
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
מיםמים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
סירסיר
3
מורחים על רוטב הקרמל הנותר מהכוס שתצטרך לעוגה זו (מלבד 3 כפות שמורות), ומשאירים גבול של בערך אינץ ' מסביב.להכניס למקרר 1 שעה או עד צונן לחלוטין, ולאחר מכן בזהירות למקם את העוגה השנייה עגול על גבי. כפור את החלק העליון ואת הצדדים עם ציפוי וניל-קינמון, ולטפטף את שמורות 3 כפות של רוטב קרמל דקורטיבי על גבי.לצנן את העוגה 1 שעה לפני חיתוך והגשה; לעטוף כל שאריות עוגה בניילון לעטוף ולאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
קינמוןקינמון
ציפויציפוי
ונילוניל
מורחיםמורחים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

מרכיבים

450אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)lb תפוחים, קלופים, cored, וגרוס (השתמשתי Cortland)lb תפוחים, קלופים, cored, וגרוס (השתמשתי Cortland)3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק½ כוס שמן קנולה½ כוס שמן קנולה11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לכל המטרהכוסות קמח לכל המטרה1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק½ כוס שמנת כבדה½ כוס שמנת כבדה3(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק½ כוס חלב½ כוס חלב11 קילו קישואים,1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)¾ אבקת סוכר lb (המכונה גם סוכר קונדיטור או הדובדבן סוכר)¾ אבקת סוכר lb (המכונה גם סוכר קונדיטור או הדובדבן סוכר)1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק½ רוטב קרמל כוס, מחולק (חנות קנה או להשתמש במתכון לרוטב קרמל תוצרת בית להלן)½ רוטב קרמל כוס, מחולק (חנות קנה או להשתמש במתכון לרוטב קרמל תוצרת בית להלן)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)3(חוֹרֶף)חמאה מומלחת, בטמפרטורת החדרחמאה מומלחת, בטמפרטורת החדר200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס סוכרכוס סוכר85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות חמאה ללא מלחכפות חמאה ללא מלח11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1אצווה וניל-ציפוי קינמון (מתכון להלן)אצווה וניל-ציפוי קינמון (מתכון להלן)6(חוֹרֶף)קיצור ירקות, בטמפרטורת החדרקיצור ירקות, בטמפרטורת החדר2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב0פלוס teasp כפית קינמוןפלוס teasp כפית קינמון