קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

עוף בגריל כתום-חרדל

עוף בגריל כתום-חרדל
עוף בגריל כתום-חרדל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 25 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 184 קלוריות. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם יש לך חרדל דיז'ון, זנגבילשורש, סודה לימון ליים, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש במיץ התפוזים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם שזיף שרברט עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 44%. נסו סלמון בגריל עם מרינדת תפוז חרדל, סטייקי סלמון בגריל עם מרינדת חרדל-תפוז, ו חזה עוף אפוי כתום-דבש-חרדל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים 3/4 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים עוף. אטמו את השקית והפכו למעיל; מכניסים למקרר למשך 45 דקות. מכסים ומקררים את המרינדה שנותרה לצלייה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מסננים וזורקים מרינדה מעוף. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מהאש למשך 5-6 דקות מכל צד או עד שמד חום בשר קורא 170 מופרדים, וצולה מדי פעם במרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים