קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

עוף ביריאני

עוף ביריאני
עוף ביריאני נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 32 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 458 קלוריות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם כוסברה, בצל, צימוקים זהובים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל הודי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 62%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: ביריאני עוף אנדרה-ביריאני מהיר באמצעות יוגורט, קבולי ביריאני או קובולי ביריאני / חנה דאל ביריאני, ו ביריאני עוף היידראבאדי, איך מכינים ביריאני עוף.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים עוף למחבת; מטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים בצל וג ' לפאו; מטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים ג ' ינג ' ר, גאראם מסאלה, כמון, מלח ושום; מטגנים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
מוסיפים עגבנייה, אורז, צימוקים ומרק; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 15 דקות או עד שהאורז רך. מערבבים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
6
מפזרים שקדים; מגישים עם טריזי ליים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
( 23)( 23)

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי לא מבושלאורז בסמטי לא מבושל21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גארם מסאלהגארם מסאלה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון4פלחי לייםפלחי ליים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (על 1 בצל בינוני)בצל קצוץ (על 1 בצל בינוני)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף קצוץ (על 2 עגבניות)עגבניות שזיף קצוץ (על 2 עגבניות)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץ

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. אתה יכול לנסות את פפל זייזנק גרונר ולטלינר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -17 דולר לבקבוק.
פאפל זייזנק גרונר ולטלינר
פאפל זייזנק גרונר ולטלינר
פריך להפליא ועצם דק עם הרבה פלפל וקורטוב של פזרנות. אין פלא, כי היין הזה גדל על שונית הצדפות המאובנת הגדולה ביותר בעולם.