קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

עוף ברביקיו אפוי

עוף ברביקיו אפוי
המתכון אפוי עוף ברביקיו יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 15 דקות. במנה עיקרית זו יש 642 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה מושלם עבור יום האב. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, עשן נוזלי, קטשופ, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו נגיסי עוף אפויים ברביקיו, עוף ברביקיו טעון תפוחי אדמה אפויים, ו כנפי עוף אפויות ברביקיו ויסקי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Nv Los Pinos ראנץ כרמים פינקי Tuscandero אמריקאי זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
Nv Los Pinos Ranch Chineys Pinky Tuscandero American Zinfandel
פינקי בשמחה סיורים בכבישים האחוריים על הקטנוע שלה, הרוח בשיער שלה ואת הלחיים שלה סומק עם נשיקת הציפייה. היא ההרפתקנית, יין כלה מסמיק בטעם דובדבנים מתוקים וקורטוב של גרידת תפוז. שים זרת קטנה במסיבה שלך. צ ' או בלה!