קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

עוף ג'ינג'ר תאילנדי (מלך גאי פאד)

עוף ג'ינג'ר תאילנדי (מלך גאי פאד)
עוף ג'ינג'ר תאילנדי (מלך גאי פאד) הוא מתכון אסייתי המגיש 4. למנה העיקרית הזו יש 491 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 162 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לכו לחנות ואספו שמן צמחי, מרק עוף, רוטב צדפות ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 93%, וזה מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוף בזיליקום תאילנדי (גאי פאד קראפוב), פאד קראפו גאי (עוף בזיליקום תאילנדי), ו עוף בזיליקום תאילנדי (גאי פאד קראפוב).

הוראות

1
מביאים את האורז והמים לרתיחה בסיר. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה; מכסים ומבשלים עד שהאורז רך והנוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בינתיים מחממים ווק או מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מערבבים פנימה את השום והעוף; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מוסיפים את רוטב הדגים, רוטב הצדפות, הסוכר, הג ' ינג ' ר, הפלפל האדום, הפטריות והבצל. מבשלים ומערבבים עד שהעוף כבר לא ורוד והירקות כמעט רכים, כ -3 דקות. ממיסים את רסק הצ ' ילי במרק העוף, ואז מוסיפים לתערובת העוף. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל; מפזרים עלי כוסברה לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
רוטב צדפותרוטב צדפות
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
רוטב דגיםרוטב דגים
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4
מגישים עם האורז החם.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים אסייתירוטב דגים אסייתי2(חוֹרֶף)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר טרי, חתוך לגפרורים.ג'ינג'ר טרי, חתוך לגפרורים.1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות3ציפורןשום, טחוןשום, טחון4בצל ירוק לחתוך לחתיכות 2 אינץבצל ירוק לחתוך לחתיכות 2 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז יסמין לא מבושלאורז יסמין לא מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב צדפותרוטב צדפות1גדולפלפל אדום, חתוך לרצועותפלפל אדום, חתוך לרצועות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-חתוכים לרצועות דקותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות-חתוכים לרצועות דקות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תאילנדי אדום צ'ילה להדביק, או לפי הטעםתאילנדי אדום צ'ילה להדביק, או לפי הטעם2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

תאילנדי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, גוורצטרמינר וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אתה יכול לנסות את זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
זילקן ראוש ריזלינג ספאטלס
עדינות מונעת פירות מסומנת בפרחים עדינים בריסלינג שנקטף מאוחר. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. החלפה מדהימה של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.