קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

עוף גראם מסאלה

עוף גראם מסאלה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים הודים, אז נסו עוף גאראם מסאלה. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, יש בו בסה"כ : 144 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. אתה מקבל מרינדה שמגישה 4. 39 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חצאי חזה עוף, מלח שום, בצל ירוק וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון 54%, המנה הזו די טובה. גראם מסאלה, איך מכינים אבקת גראם מסאלה פונג'אבי בבית, עוף עם גראם מסאלה, ו קארי עוף גראם מסאלה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים את חזה העוף בשמן החם ומבשלים עד להשחמה מצד אחד, כ -3 דקות. הפוך את העוף ומוסיף את הבצל; לבשל עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים את העגבניות, מלח השום והמים לעוף; מערבבים. מתבלים ב -1 1/2 כפית גאראם מסאלה. מביאים את התערובת לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עוד 10 דקות תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
מלח שוםמלח שום
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
4
מערבבים את 1/2 כפית הגראם מסאלה הנותרת דרך התערובת. להעלות את החום בינוני ולהביא תערובת לרתיחה. מבשלים עד שהעוף כבר לא ורוד במרכז והמיצים מתבהרים, כ -5 דקות נוספות. מדחום לקריאה מיידית המוחדר למרכז צריך לקרוא לפחות 165 מעלות פרנהייט (74 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ג 'יי. ג' יי. פרום גרייצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג
ג 'יי. ג' יי. פרום גרייצ ' ר הימלרייך קבינט ריזלינג