קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

עוף ומעושן-גמבו נקניק

עוף ומעושן-גמבו נקניק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף ונקניק מעושן גמבו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 632 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם סלרי, טימין, נקניקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. מתכונים דומים: עוף מתבשל לאט ומרק גמבו מעושן נקניק, נקניק מעושן Gumbo, ו פסטת גאמבו פיקנטית עם נקניק מעושן.

הוראות

1
בסיר נירוסטה גדול, לחמם את השמן על חום מתון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מקציפים בקמח ומבשלים, מקציפים, עד שמתחילים להשחים, כ 4 דקות. להפחית את החום נמוך למדי. מערבבים בבצל, סלרי ופלפל פעמון ומבשלים עד שמתחילים לרכך, כ -7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלריסלרי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיפים את הבמיה, עלה דפנה, קורנית, אורגנו, מלח, פלפל שחור, קאיין ועגבניות. לכסות ולבשל במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אורגנואורגנו
טימיןטימין
במיהבמיה
מלחמלח
4
מערבבים את המרק ואת נקניק מעושן. מביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
מרקמרק
5
מוסיפים את העוף ומבשלים עד הרגע, 4 עד 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
הסר את עלה המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
7
בינתיים, להביא סיר בינוני של מים מומלחים לרתיחה. מערבבים את האורז ומרתיחים עד הרגע, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
ניקוז. שים ערימה של אורז במרכז כל קערה. מצקת את הבמיה סביב האורז.
מרכיבים שתצטרך
מרק גמביהמרק גמביה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
קערהקערה
9
המלצת יין: אין אזור של עולם היין מייצר יותר מרגש עסקאות יין מאשר Languedoc-Roussillon בדרום צרפת. נסה כל אחד מהאדומים החסונים שלהם עם מרק הבמיה הזה.
מרכיבים שתצטרך
מרק גמביהמרק גמביה
ייןיין

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות מרוסקות רסק עבה (אחד 15 אונקיה יכול)שימורי עגבניות מרוסקות רסק עבה (אחד 15 אונקיה יכול)0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץסלרי, קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת ביתשימורי מרק עוף דל נתרן או מלאי תוצרת בית3(חוֹרֶף)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש3(חוֹרֶף)קמחקמח1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה פרוסה קפוא במיהחבילה פרוסה קפוא במיה1בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות 3/4 אינץחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות 3/4 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, חצוי לאורך לחתוך לרוחב לפרוסות 1/4 אינץנקניק מעושן, חצוי לאורך לחתוך לרוחב לפרוסות 1/4 אינץ

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Palacio דה Fefinanes אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Palacio de Fefinanes Albarino
Palacio de Fefinanes Albarino
ניחוחות זניים עם הדרים עדינים רבים עשבוניים. בעל גוף מלא בפה, משיי ורענן מאוד, המשלב את ההרמוניה של טעמים עם אלגנטיות וכבוד.