קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

עוף טורטייה וקיש תירס

עוף טורטייה וקיש תירס
המתכון עוף טורטייה ו קיש תירס יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 1 שעה. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 151 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו עוף, תערובת לתיבול טאקו, גרעין תירס, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מקצף ביצים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה דל קלוריות כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו קיש תירס טורטיה, קיש תירס טורטיה, ו פיאסטה תירס טורטיה קיש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הברון דה שארטר בורדו עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Baron des Chartrons בורדו
Baron des Chartrons בורדו
אף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, ופינאלה טרי של דובדבן בשל ואוכמניות. אלגנטי ומאוד אופייני לאפלאסיון.ברון דה שארטרון רוז ' הוא זוג אידיאלי עם בשר בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.