קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

עוף כתום בבישול איטי מדהים

עוף כתום בבישול איטי מדהים
עוף כתום בבישול איטי מדהים עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 450 קלוריות , 29 גרם חלבון ו -4 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו-25 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו שורש ג'ינג'ר, מלח, רוטב סויה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 57% . הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון עז הבישול האיטי הזה מכין גם בשר בקר מגורר ועוף מדהימים, שקדי חזיר מדהים בבישול איטי , ו- Amazing Slow Cooker Turkey Tacos + וידאו .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את 11 המרכיבים הראשונים; מערבבים פנימה מולסה אם רוצים. ב-4 qt. בישול איטי, לשלב עוף, עמילן תירס, מלח ופלפל; לזרוק למעיל. מעל פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל תערובת ציר. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4 שעות או עד שהעוף רך.
מרכיבים שתצטרך
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
3
מערבבים פנימה ברוקולי. מכסים ומבשלים על גבוה 30-40 דקות יותר או עד שהברוקולי רך.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
4
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מפזרים תוספות לבחירתכם.

מרכיבים

182אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרחי ברוקולי טרייםפרחי ברוקולי טריים2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עמילן תירסעמילן תירס626 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן2(חוֹרֶף)molasses, optionalmolasses, optional2486 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה3206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרמלדה כתומהמרמלדה כתומה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1גדולפלפל אדום מתוק, לחתוך לחתיכות 1 אינץפלפל אדום מתוק, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2(חוֹרֶף)חומץ אורזחומץ אורז1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות 3/4 אינץחזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות 3/4 אינץ