קושיקשה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

עוף כתום דרום אפריקאי

עוף כתום דרום אפריקאי
עוף כתום דרום אפריקאי עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 660 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו מלח, חתיכות עוף, חרדל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. מתכונים דומים: עוף ברביקיו דרום אפריקאי מבושל איטי, פודינג דרום אפריקאי, ו South African Sambal.

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות גרהם בק משחק מילואים Pinotage. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
זן "דרום אפריקאי גאה" מציג ניחוחות של דובדבנים בשלים, תותים ושזיפים עם פירות יער אדומים בשלים ותבלינים על החיך. יין מובנה ומאוזן היטב זה מתגמל עם mouthfeel עסיסי אך אלגנטי טאנינים רכים משיי. ליהנות עם תבשילים מבושלים איטיים, פילה, פסטות, גבינות חזקות או ברביקיו מיושן טוב.