קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

עוף מהיר בסגנון טג'ין

עוף מהיר בסגנון טג'ין
עוף מהיר בסגנון טג'ין הוא חלב חינם מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 731 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן כל אחד. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך קוסקוס, שמן זית, כרכום, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בצימוקים זהובים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוח מתפורר עם צימוקים זהובים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו עוף בסגנון מהיר בסגנון צפון אפריקה, מהיר & קל עוף טג'ין, ו עוף בסגנון מרוקאי טג'ין (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת, בזרם איטי, ומוסיפים שום מרוסק. מתבלים את העוף עם תערובת תיבול. לפזר עוף סביב המחבת בשכבה זוגית. לבשל חתיכות עוף 2 דקות בכל צד לחום, ולאחר מכן להוסיף את הבצל, שזיפים מיובשים, צימוקים ומניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
תערובת תיבולתערובת תיבול
חתיכות עוףחתיכות עוף
עוף שלםעוף שלם
צימוקיםצימוקים
שוםשום
בצלבצל
שזיפים מיובשיםשזיפים מיובשים
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים תבלינים בצלחת קטנה ומפזרים על הסיר. מכסים ומפחיתים לחום מתון. מבשלים 7 או 8 דקות, להסיר את המכסה ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
כדי להכין את הקוסקוס, להביא ציר עוף לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
קוסקוסקוסקוס
6
מוסיף קוסקוס, שמן זית כתית מעולה בצל ירוק ולהסיר את הקוסקוס מהתנור מיד. לכסות ולתת לעמוד 5 דקות. תפזר את הקוסקוס במזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
בצל ירוקבצל ירוק
קוסקוסקוסקוס
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
7
לחשוף עוף ולבשל עוד 2 עד 3 דקות כדי להתעבות מעט. להתאים את התיבול, לטעום, ולהגיש עוף על מצע של קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
קוסקוסקוסקוס
עוף שלםעוף שלם
8
מקשטים עם כוסברה קצוצה ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
9
מגישים עם chutney.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן0(יכול להיות או להרחיק)קינמון, כמה צביטותקינמון, כמה צביטות2(יכול להיות או להרחיק)תערובת תיבול גריל (מומלץ: תיבול מונטריאול על ידי מקורמיק) או מלח גס ופלפל גסתערובת תיבול גריל (מומלץ: תיבול מונטריאול על ידי מקורמיק) או מלח גס ופלפל גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה1השארכוסברה קצוצה או פטרוזיליה שטוחהכוסברה קצוצה או פטרוזיליה שטוחה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמנגו צ'אטני, כל מגוון ומותג-זמין על תבלין או במעברי מזון בינלאומייםמנגו צ'אטני, כל מגוון ומותג-זמין על תבלין או במעברי מזון בינלאומיים4ציפורןשום, מרוסק מתחת לדירה של הסכין שלך עם העקב של היד שלך, להשליך עורותשום, מרוסק מתחת לדירה של הסכין שלך עם העקב של היד שלך, להשליך עורות1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה אדמה, גלגל העין זהכוסברה אדמה, גלגל העין זה2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאיכות טובה, ציר עוף דל נתרן, זמין במיכלי נייר על מעבר מרקאיכות טובה, ציר עוף דל נתרן, זמין במיכלי נייר על מעבר מרק2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבתשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת2(חוֹרֶף)שמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זהשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראו 1 בצל צהוב גדול עור, לרבעים ופרוסאו 1 בצל צהוב גדול עור, לרבעים ופרוס10מגולענים שזיפים, קצוצים בצפיפותמגולענים שזיפים, קצוצים בצפיפות2בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ דקבצל ירוק קצוץ דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביס גדולחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביס גדול2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מתוקה, שימי לב.פפריקה מתוקה, שימי לב.1(יכול להיות או להרחיק)tumeric, גלגל העין זהtumeric, גלגל העין זה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסה או 1/4 כוס צימוקים זהוביםקופסה או 1/4 כוס צימוקים זהובים