קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

עוף סיני שאנדונג

עוף סיני שאנדונג
המתכון שאנדונג עוף סיני מוכן בסביבות 55 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן ו אפשרות לאוהבי אוכל סיני. מנה אחת מכילה 579 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לכם חזרת, רבעי רגל עוף, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 37%. מתכונים דומים: אספרגוס בסגנון שאנדונג, [ללא גלוטן ] עוף סיני, ירקות וקערת אורז עם עוף מטוגן סויה וכוכב אניס, ו ראש השנה הסיני: חזיר צלוי סיני (סיו יוק).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). קו גיליון אפייה עם רדיד אלומיניום, לצחצח את נייר הכסף עם חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה בינונית, מערבבים יחד את החומץ, המים, המיונז, חזרת, סוכר, מלח ופלפל עד מעורבב היטב. מעיל כל חתיכת עוף בכבדות עם הרוטב, ומניח על תבנית אפייה מוכן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזרתחזרת
מיונזמיונז
עוף שלםעוף שלם
חומץחומץ
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים, חשוף, במשך כ 45 דקות בתנור שחומם מראש. למרוח מדי פעם עם הרוטב שנותר. עוף נעשה כאשר המיצים לרוץ ברור, והבשר הוא כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מגישים עם אורז או אטריות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
אורזאורז

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.