קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

עוף צ'ילי תירס צ' יפס פאי

עוף צ'ילי תירס צ' יפס פאי
המתכון עוף צ'ילי תירס צ' יפס פאי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 20 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 1362 קלוריות, 90 גרם חלבון ו 96 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם כמון טחון, שעועית פינטו, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו Tex-Mex צ'ילי צ' יפס תירס, פאי צ'ילי-תירס צ' יפס, ו מטבל גבינה צ'ילי צ' יפס תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מוסיפים את העוף כולו למים רותחים ומרתיחים עד מבושל ביסודיות ובבטחה. (העור צריך לקחת על שינוי צבע גלוי, הטמפרטורה יכולה להשתנות בהתאם לתנור, אבל בדרך כלל, כל עוד המים רותחים, אתה טוב ללכת.)
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
2
הסר מהמים ולאפשר את העוף כדי לנקז להתקרר. משוך את הבשר ברצועות מהעצם.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
מיםמים
עצםעצם
3
לרוטב: בסיר גדול, טוסט השום בשמן על חום גבוה עד השחמה קלה, 1 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
רוטברוטב
טוסטטוסט
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים חצי מרק העוף והפלפלים והזיעה במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פלפליםפלפלים
5
מוסיפים את רסק העגבניות והעגבניות המרוסקות ומביאים לרתיחה. מקפלים את העוף משך. להפחית את החום, להוסיף את מרק העוף שנותר, ולאפשר לתערובת להתבשל 5 עד 10 דקות תוך ערבוב ברציפות. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
משך עוףמשך עוף
מרק עוףמרק עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
6
עבור בסיס צ ' ילי: בסיר גדול, מעיל את החלק התחתון של המחבת עם השמן ולהזיע את הבצל והפלפלים על אש נמוכה. מערבבים לעתים קרובות מספיק כדי למנוע בראונינג.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
בצלבצל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בסיסבסיס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
7
מוסיפים את העגבניות הכתושות ותבלינים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
תבליניםתבלינים
8
מוסיפים את השעועית ומפחיתים את החום לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
9
תן לבסיס להפחית לעובי שאתה אוהב בצ ' ילי שלך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בסיסבסיס
10
מערבבים את העוף והרוטב ומחזירים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
11
מגישים את הצ ' ילי עם שבבי תירס, גבינה מגורדת, חסה קרועה, עגבניות חתוכות לקוביות, שמנת חמוצה, ו/או פרוס jalapenos.
מרכיבים שתצטרך
חלפיניו פרוסיםחלפיניו פרוסים
גבינה קרועהגבינה קרועה
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

1פלפל חריף, קצוץפלפל חריף, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגוררת או גבינה מגוררת בתערובת מקסיקניתגבינת צ'דר מגוררת או גבינה מגוררת בתערובת מקסיקנית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פינטו משומרתשעועית פינטו משומרת0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3קילוגרםאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף, מחולקמרק עוף, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף6ריבס, קצוץ טרי או קפואהצעות הגשה: צ'יפס תירס, גבינה מגורדת, חסה קרועה, עגבניות חתוכות לקוביות, שמנת חמוצה,ו / או פרוסות jalapenosהצעות הגשה: צ'יפס תירס, גבינה מגורדת, חסה קרועה, עגבניות חתוכות לקוביות, שמנת חמוצה,ו / או פרוסות jalapenos1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון3פלפלי גואחילו יבשים, קצוצים דקפלפלי גואחילו יבשים, קצוצים דק2(חוֹרֶף)שמןשמן6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן או חמאהשמן או חמאה1בצל ספרדי, קצוץבצל ספרדי, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות יובה Y מחנות Reserva de La Familia Cava Gran Reserva Brut Nature. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia Cava Gran Reserva Brut Nature
יובה Y מחנות Reserva de La Familia Cava Gran Reserva Brut Nature
בימים הראשונים של ייצור היין שלהם, משפחת יובה y מחנות הייתה השמורה שלהם של קאווה זה, הטבע הברוט היחיד שהם עשו. מאוחר יותר, הוא שוחרר לשוק תחת אותו שם ועם אותה יצירה זהירה. קאווה זה מיוצר מיץ לרוץ חופשי של Macabeo, Xarel.ענבים lo ו Parellada שנקטפו על הנכסים של האחוזה ב Espiels, יכול Massana ו La Cuscona. זה הוא הידוע ביותר של cavas של Juve ועדיין הטבע ברוט היחיד שלהם. האף עמוק, אינטנסיבי ומושך, בתחילה מעורר הערות של פירות לבנים בוגרים. בהדרגה, המורכבות שלו גדלה והניחוחות האופייניים להזדקנות ארוכה מופיעים זה מזכיר להפליא לחם קלוי עם רמזים רקע של הדר. מסעדת Reserva de La Familia, עם הטריות והבשלות שלה, מתאימה לחיך בצורה מושלמת. הצמד עם פאטה, פירות ים, אורז, וכל מיני דגים, בשר לבן ואוכל מעושן.