קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

עוף קונג פאו

עוף קונג פאו
המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הסינית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזאת טובה. נסו קונג פאו קישואים, קונג פאו פופאי (עוף קונג פאו עשה עם נאגטס של פופאי), ו קונג פאו שרימפס (קונג פאו סרטנים/???) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 1 כף יין, 1 רוטב סויה כף, 1 שמן כף 1 תירס כף תערובת/מים ומערבבים יחד.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים חתיכות עוף בכלי זכוכית או קערה ומוסיפים מרינדה. זרוק למעיל. מכסים את המנה ומניחים במקרר כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
כדי להפוך את הרוטב: בקערה קטנה לשלב 1 יין כף, 1 רוטב סויה כף, 1 שמן כף, 1 קמח תירס כף/תערובת מים, רסק צ ' ילי, חומץ וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים יחד ומוסיפים בצל ירוק, שום, ערמוני מים ובוטנים. במחבת בינונית, רוטב חום לאט עד ארומטי.
מרכיבים שתצטרך
5
בינתיים, להסיר עוף מן המרינדה ו לטגן במחבת גדולה עד הבשר הוא לבן ומיצים לרוץ ברור. כאשר הרוטב הוא ארומטי, להוסיף עוף מוקפץ אליו ולתת להתבשל יחד עד הרוטב מתעבה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.