קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

עוף קל וכופתאות

עוף קל וכופתאות
עוף וכופתאות קלים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.86 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון, 37 גרם שומן, ובסך הכל של 647 קלוריות. גשו לסופר וקנו קמח עולה עצמית, שום, ירקות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את קיצור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. עם כפית ציון 79%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: עוף קל וכופתאות, עוף קל וכופתאות, ו עוף קל וכופתאות.

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול או בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
קולים בצל ושום למשך 5 דקות, ואז מערבבים פנימה עוף ומקפיצים עד להשחמה, בערך 7 עד 10 דקות. מערבבים מרק, ירקות, מרווה וטימין; מערבבים הכל יחד ומניחים להתבשל על אש בינונית תוך כדי הכנת הכופתאות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
מרקמרק
בצלבצל
טימיןטימין
מרווהמרווה
3
בקערה בינונית מערבבים יחד קמח ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים קיצור ומערבבים תערובת לבצק גס ומלחי. מערבבים פנימה חלב חמאה, מעט בכל פעם, עד שהבצק מחזיק יחד והוא רך אך יציב. (אם יש צורך, להוסיף עד 2 כפות יותר חלב חמאה).
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קיצורקיצור
בצקבצק
5
הביאו לרתיחה את תערובת העוף על אש בינונית גבוהה ושחררו מעל כפות עגולות של תערובת כופתאות (אל תתנו לכופתאות לגעת זו בזו). מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים את הסיר ומניחים להתבשל במשך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר