קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

עוף שלם Wontons במרק

עוף שלם Wontons במרק
המתכון עוף כל Wontons במרק מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט מצוין חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל סיני. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 630 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך ערמונים מים, רסק שום, ביצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוף Wontons במרק סויה ג'ינג'ר, Wontons ברוקולי סיני במרק ג'ינג'ר סויה קל, ו עוף וונטון (מתכונים דומים).

מרכיבים

11/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי סיני או סלרי קונבנציונלי, קצוץ בערךסלרי סיני או סלרי קונבנציונלי, קצוץ בערך1עוף, על 2 עד 3 ק עוף, על 2 עד 3 ק " ג8ריבס, קצוץ טרי או קפואבשר עוף שמורבשר עוף שמור11 קילו קישואים,כוסברה טחוןכוסברה טחון1ביצה, מקציף עם 2 כפית מיםביצה, מקציף עם 2 כפית מים11 קילו קישואים,רסק שום (השתמש מרגמה ועלי או בצד של להב הסכין שלך לרסק שום לתוך הדבק)רסק שום (השתמש מרגמה ועלי או בצד של להב הסכין שלך לרסק שום לתוך הדבק)11 קילו קישואים,ג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרי, לפי הטעםמלח כשר ופלפל טחון טרי, לפי הטעם1(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)יין שאוקסינגיין שאוקסינג8ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספות מרק אופציונליות: פטריות שיטאקה, נבטי אפונה, עגבניות שרי, גרעיני תירס, בצל ירוקתוספות מרק אופציונליות: פטריות שיטאקה, נבטי אפונה, עגבניות שרי, גרעיני תירס, בצל ירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחסילונים בינוניים, מקולפים, מקולפים, קונכיות שמורות למרקלחסילונים בינוניים, מקולפים, מקולפים, קונכיות שמורות למרק2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים מתוקים טחונים דק או jicamaערמוני מים מתוקים טחונים דק או jicama2חבילותעטיפות wonton (כ -50 לכל חבילה)עטיפות wonton (כ -50 לכל חבילה)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.