קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

עטיפות ביצים מקושקשות

עטיפות ביצים מקושקשות
מתכון ביצה מקושקשת עוטפת יכול להתבצע בערך 20 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 258 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. רק כמה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזאת. אם יש לכם פלפל חריף, ביצים, פלפל חריף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 46%, שהוא מוצק. נסו עטיפות ביצה מקושקשות אפויות, עטיפות ביצה מקושקשות אפויות, ו טורטיה ביצה מקושקשת עוטפת את אוסט 5.5 נק' עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה הקפיצו פלפלים בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עגבניות; מטגנים עוד 1-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
3
בינתיים, בקערה גדולה, לטאטא את הביצים, חלב סויה ומלח. מנמיכים את האש לבינונית; מוסיפים תערובת ביצים למחבת. מבשלים ומערבבים עד שהביצים מתייצבות לחלוטין. כף 2/3 כוס תערובת במרכז כל טורטיה; מגלגלים.
מרכיבים שתצטרך
סוימילקסוימילק
טורטיהטורטיה
ביצהביצה
גלולגלול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע

יין מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לביצים מקושקשות. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.