קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עץ חג המולד פנקייק ערימות

עץ חג המולד פנקייק ערימות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל ערימות פנקייק עץ חג המולד. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב, ממתקים, חלב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו 3d ערימות עוגיות עץ חג המולד, ערימות עוגיות סוכר עץ חג המולד חגיגיות, ו מיני מימוזה פנקייק ערימות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים את כל החומרים פנקייק עד מעורבב היטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים מחבת nonstick ל 191°. או 12 אינץ ' מחבת מעל חום בינוני גבוה. (כדי לבדוק מחבת, מפזרים כמה טיפות מים. אם בועות לקפוץ מסביב, חום הוא בדיוק כמו שצריך.)
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מברשת עם שמן צמחי במידת הצורך (או לרסס עם ספריי בישול לפני חימום).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן צמחישמן צמחי
4
כל עץ פנקייק הוא ערימה של 8 פנקייקים בגודל שונה. לעשות רק עץ אחד בכל פעם.
5
יוצקים 1/4 כוס, 3 כף מדידה ברמה, 2 כפות מדידה ברמה 1 בלילת מדידה ברמה על מחבת חמה. צופה בכל פנקייק בזהירות, לבשל עד מבעבע על גבי ויבש סביב הקצוות (פנקייק קטן ייעשה ראשון). הפעל; לבשל בצד השני עד חום זהוב בהיר סביב הקצוות. תתחמם. כדי להפוך את הנותרים 4 פנקייק כדי ליצור עץ אחד, יוצקים 2 כפיות מדידה ברמה, 1 כפית מדידה ברמה, 1/2 כפית מדידה ברמה ו 1/4 בלילת מדידה ברמה על מחבת חמה. צופה בכל פנקייק בזהירות, לבשל עד מבעבע על גבי ויבש בקצוות; פנקייק יבשל במהירות. Turn; לבשל בצד השני עד חום זהוב בהיר סביב הקצוות (הם יבשלו מהר מאוד). חזור עם הבלילה שנותרה לעשות 5 עצים יותר.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
כדי להרכיב עצים, מחסנית על צלחת הגשה החל עם פנקייק בגודל הגדול ביותר על התחתונה וערימה כל פנקייק בגודל קטן יותר על גבי.
7
טפטוף עם זיגוג וניל מושלג ומקשטים עם פצפוצים או סוכריות, או, פשוט מפזרים אבקת סוכר ומקשטים עם פצפוצים או סוכריות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
סוכריותסוכריות
זיגוגזיגוג
ונילוניל