קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות8
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאג'יטאס עוף ובייקון

פאג'יטאס עוף ובייקון
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם טורטיות קמח, מלח, כוסברה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב טורטיות קמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינמון סוכר צ'יפס כמו קינוח. זה הוא משתלמת מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 62%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: פאג'יטאס העוף של אחוזת לה-פאג' יטאס הם מנת טקס מקס שכולם נהנים ממנה, פג'יטאס עוף ליים טקילה ומחלוקת מרינדת העוף הגדולה, ו פאג'יטאס דה קרנה (פאג' יטאס סטייק).

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים את חזה העוף עד שהחוץ מזהיב, והמיצים מתבהרים. ממליחים את השדיים לפי הטעם ואז מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מבשלים את הבייקון במחבת החמה עד שהוא מתחיל לשחרר מעט שמן. מערבבים פנימה את הבצל והפלפלים; מבשלים עד שהבייקון פריך והבצל שקוף. מערבבים פנימה את העגבניות והפטריות וממשיכים לבשל עד שהפטריות מתרככות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פטריותפטריות
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
בייקוןבייקון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
פורסים את חזה העוף המבושל לחתיכות בגודל ביס, ואז מוסיפים למחבת יחד עם הכוסברה. מערבבים לאיחוד, ומבשלים כדקה לחימום מחדש. כפית לתוך טורטיות מחומם לשרת.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף מבושלחזה עוף מבושל
טורטיהטורטיה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד