קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

פאי הפקאן של האיש המסכן

פאי הפקאן של האיש המסכן
האיש המסכן של פקאן פאי דורש בסביבה 45 דקות מתחילתו ועד סופו. לקינוח הזה יש 391 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. אם יש לכם חמאה, סירופ תירס, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך חג ההודיה אירוע. 63 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 20%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם פאי הפקאן של האיש המסכן, סטייק של איש מסכן, ו הלובסטר של האיש המסכן.

הוראות

1
מקציפים את הביצים. מערבבים פנימה חמאה מומסת, סירופ, סוכר, מלח ווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
סירופסירופ
ביצהביצה
מלחמלח
2
מערבבים היטב. מערבבים שיבולת שועל.
מרכיבים שתצטרך
שיבולת שועלשיבולת שועל
3
יוצקים מילוי לקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
4
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) למשך 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

ציוד

יין מומלץ: מדיירה, פורט Tawny, Pedro Ximenez

מדיירה, טוואני פורט ופדרו שימי סוויטנז הם הבחירות המובילות שלי לפאי פקאן. פאי פקאן מתוק ואגוזי ראוי ליין שיתאים-ליינות הקינוח האלה יש את המתיקות הנכונה ואת התווים האגוזיים. אתה יכול לנסות את אחוזת אשברוק ורדלו. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
אחוזת אשברוק ורדלו
אחוזת אשברוק ורדלו
סגנון ורדלו תוסס ולא מצופה עם ריסים של ניחוחות פרי על האף שמתחתנים עם טעמי פירות טרופיים ורמזים לתבלין בחיך. היין נשאר ממוקד ומסיים פריך ויבש אך בעל אורך עוצמתי ומרענן שהופך את היין הזה לליווי המושלם למנות חריפות ומלאות בטעמים. מפורסם בחומציות הטבעית שלו, זן זה מתיישן יפה. סלרינג במשך יותר מחמש שנים מתגמל עם תבלינים ויערה מורכבים ופיתוח דמויות אגוזי וטוסטיות.