קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

פאי משי צרפתי לה מוטון נואר

פאי משי צרפתי לה מוטון נואר
עוגת המשי הצרפתית Le Mouton Noir עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. יש קינוח זה 506 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 34 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לכם חמאה, פקאנים, קרקרים ועוד כמה מרכיבים, אתם יכולים להכין אותם. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-25 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו עוגת משי צרפתית תוצרת בית (מאפס), עוגת משי צרפתית שוקולד (המשי הצרפתי של כיכר אופים חקיין), ו עוגת משי צרפתית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Superieur Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
Chateau Fleur Haut Gaussens בורדו Superieur
חלוק אודם עמוק, ניחוחות עזים של פירות יער שחורים, טוסט, תבלינים ווניל. טרי ופירותי בפה עם טאנינים קטיפתי וגימור נחמד.תערובת: 85% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% מלבק, 5% פטי ורדו