קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

פאייה בסגנון ונציאני

פאייה בסגנון ונציאני
פאייה בסגנון ונציאני דורשת בערך 1 שעה ו 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 74 גרם חלבון, 31 גרם שומן, ובסך הכל של 1076 קלוריות. המתכון הזה מכסה 47% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -11 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה עובד טוב כמנה עיקרית. זה הוא יקר מתכון לחובבי האוכל האירופי. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם שמן זית, שיני שום, חתיכות ספגטי שבורות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 88%. מתכונים דומים: פאייה בסגנון ונציאני, צדפות בסגנון ונציאני, ו צ'יפינו בסגנון ונציאני.

הוראות

1
שים את הנקניקיות במחבת קטנה עם 3/4 סנטימטרים של מים. מביאים לרתיחה על אש בינונית ומבשלים את הנקניקיות במשך 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בינתיים מחממים את הציר והזעפרן בסיר בינוני על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מחממים סיר כבד גדול או מחבת עמוקה, על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים את שמן הזית הבתולי. כשהשמן מעשן מוסיפים את העוף ומתבלים בנדיבות במלח ופלפל, לפי הטעם. משחימים את העוף במשך כמה דקות מכל צד, ואז מוציאים אותו לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
4
מוסיפים את הנקניק מבושל נקוב ופריך את התרמילים, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
5
מוציאים את הנקניקיות וחותכים אותם לגושים גדולים.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
6
מוסיפים את החמאה לסיר ונותנים לה להמיס.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את הפסטה לחמאה המומסת ומניחים לה לצלות כמה דקות, ואז מוסיפים את הבצל והשום. מתבלים את הפסטה במלח ופלפל, לפי הטעם, ואז מוסיפים את עלה הדפנה ומערבבים עוד 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
פסטהפסטה
טוסטטוסט
8
מוסיפים את האורז ומערבבים לאיחוד, ואז מתפיחים את הסיר עם היין הלבן, תוך ערבוב למשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מכניסים את העוף והנקניקיות לסיר, יוצקים פנימה את ציר הזעפרן ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
עוף שלםעוף שלם
זעפרןזעפרן
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מכסים את הסיר במכסה הדוק ומבשלים במשך 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
11
מוסיפים את פירות הים והעגבניות ומבשלים עד שהשרימפס אטום, כ -3 עד 4 דקות נוספות. אם משתמשים במולים, מבשלים עד שהמולים פתוחים. מחק כל מה שלא נפתח.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
12
הסר את המפרץ וזורק.
13
מעבירים את הפאייה לפלטת הגשה גדולה, מעליהם בזיליקום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
באזיל!באזיל!

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום טרי ארוז באופן רופף, קרוע או מגוררעלים בזיליקום טרי ארוז באופן רופף, קרוע או מגורר2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות בשלות גדולות, זרע חתוך, או 1 עגבניות חתוכות לקוביות, סחוט היטבעגבניות בשלות גדולות, זרע חתוך, או 1 עגבניות חתוכות לקוביות, סחוט היטב7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1גדולעלה דפנה טריעלה דפנה טרי4שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2צובט בריא חוטי זעפרןצובט בריא חוטי זעפרן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות חמות או מתוקותנקניקיות חמות או מתוקות6ירכיים עוף ללא עצמות, לחתוך לחתיכות גדולותירכיים עוף ללא עצמות, לחתוך לחתיכות גדולות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה אורזו או חתיכות שבורות של ספגטי דקפסטה אורזו או חתיכות שבורות של ספגטי דק2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוכנים או מולים מקורצפים או שילובשרימפס קלופים ומוכנים או מולים מקורצפים או שילוב

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם טמפרניו, אלברינו וגרנאש. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדית, למה לא בצע את הכלל'מה גדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי נוויטו ליין לבן וגרנצ ' אן וטמפרניו לאדום. האסינדה לופז דה הרו טמפרניו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
האסינדה לופז דה הרו טמפרניו
האסינדה לופז דה הרו טמפרניו
יישונו הקצר, 3-4 חודשים בחביות חדשות, מספק את מורכבות היין, המלווה בפירות אדומים וניחוחות ליקוריץ האופייניים לזן. יין טעים, עשיר בטעמים פירותיים עם מבנה טאנין מתוק שמשאיר טעם לוואי ארוך.