קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות41
מגזין

פאייה ירקות

פאייה ירקות
מתכון פאייה ירקות יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 195 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פטרוזיליה, לבבות ארטישוק במרינדה, קישואים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: פאייה ירקות, פאייה ירקות, ו פאייה ירקות.

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצילים (1 קוביות אינץ')חצילים (1 קוביות אינץ')596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)שום טרי קצוץ דקשום טרי קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוך ולא מבושלאורז גרגר ארוך ולא מבושל184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק מושרים, מנוקזיםלבבות ארטישוק מושרים, מנוקזים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרתאפונה קפואה, מופשרת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים (1 קוביות אינץ')קישואים (1 קוביות אינץ')

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. ה-CVNE Seleccion de Fincas Tempranillo עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
יין עשוי מענבים מהכרמים שלנו בוויללבה דל דוארו, בורגוס. שכבה סגולה גבוהה. האף עם הערות רבות של פירות שחורים מתרכך על ידי ניחוחות פרחוניים כי הם נקטעו על ידי מגע של מינרלים מהקרקע, אשר intermingled עם וניל מגיע מהשהייה הקצרה שלהם בחבית. בחך הוא מוחלק עם טאנין אצילי המספק ארוך ומתמשך לאחר הטעם. עשה עם 100% Tempranillo.התאמה מושלמת עם כל מיני בשרים שומניים ומשחק בצורה של צלי, תבשילים, בנוסף לגבינות השונות באזור.