קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

פג'יטאס שרימפס בגריל

פג'יטאס שרימפס בגריל
מתכון שרימפס בגריל פאג'יטאס יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 25 דקות. מנה אחת מכילה 451 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו בייקון, פלפל, גבינת צ'דר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב טורטיות קמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינמון סוכר צ'יפס כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 46%. הציון הזה מוצק. נסו פג'יטאס שרימפס בגריל, פג'יטאס שרימפס, ו פג'יטאס שרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בייקון על אש בינונית עד לבישול אך לא פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים על מגבות נייר. עוטפים רצועת בייקון סביב כל שרימפס;קצוות מאובטחים בקיסמים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
בייקוןבייקון
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קיסמיםקיסמים
3
על שישה שיפודי עץ מתכתיים או ספוגים, חוטים לסירוגין שרימפס, פלפלים ובצל. גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מהאש במשך 2-3 דקות מכל צד או עד שהשרימפס הופכים ורודים והירקות רכים, מתבשלים לעתים קרובות ברוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
ירקירק
פלפליםפלפלים
שרימפסשרימפס
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
גרילגריל
4
הסר שרימפס וירקות משיפודים; השלך קיסמים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
שיפודיםשיפודים
5
מניחים בצד אחד של כל טורטיה. למעלה עם חסה, עגבניה וגבינה; מקפלים מעל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חסהחסה
גבינהגבינה
עגבנייהעגבנייה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אלזס ווילם פינו גרי רזרב. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -16 דולר לבקבוק.
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
אלזס ווילם פינו גריס ריזרב
צבע זהוב עז עם רמזים לאוכרה, ליין יש אף של פרי בשל, חבוש. בפה ההתקפה היא גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן באופן מושלם סוכר וחומציות.התאימו יין זה לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשרים לבנים צלויים או צלויים (חזיר, עגל), ארנב, עופות ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כמו ריזוטו.