קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

פודינג חום דרום אפריקאי

פודינג חום דרום אפריקאי
פודינג חום דרום אפריקאי הוא צמחוני ומספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 288 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. אם יש לכם ריבת משמש, וניל, חומץ מזוקק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכונים דומים: פודינג דרום אפריקאי, פודינג מאלבה, קינוח דרום אפריקאי אפוי, ו South African Sambal.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים 2 כוסות סוכר וביצים עם מיקסר חשמלי בקערה גדולה עד אור ורך. מערבבים את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח, חומץ וריבת משמש.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ריבת משמשריבת משמש
חומץחומץ
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
יוצקים 2 כוסות חלב ומערבבים עד בשילוב טוב. כפית את הבלילה לתוך מנה משומנת, 2 ליטר אפייה הוכחה לתנור.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
אופים בתנור שחומם מראש במשך 60 עד 70 דקות, או עד סכין מוכנס לתוך המרכז יוצא נקי. פירס את הפודינג האפוי מספר פעמים עם שיפוד או מזלג.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
סכיןסכין
5
מניחים 1 כוס סוכר, מים, 1 כוס חלב, חמאה, ווניל בסיר ומערבבים על חום בינוני. כאשר התערובת מגיעה לרתיחה להסיר אותו מן החום לאט לשפוך את התערובת על פודינג חם.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מגישים חמים.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)ריבת משמשריבת משמש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות4ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח16ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטברוטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.דבש הדריםדבש הדרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3(חוֹרֶף)חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות יין משפחתי אדם Pinotage. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
יינות משפחת MAN Pinotage
יינות משפחת MAN Pinotage
תערובת של 86% פינו, 12% שיראז ו -2% Viognier.מלא עם טעמים אדומים ברי מלא, נגיעות של קינמון ותבלינים אגוז מוסקט, טאנינים רכים, יין זה צריך להתאים היטב עם רוב הבשר האדום או עופות. טעמים פירות מתוקים של Pinotage להפוך אותו התאמה אידיאלית עבור קארי מתובל. סגנון מודרני של פינו. מגישים בטמפרטורת חדר מגניב.