קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

פונץ ירח דבש הוואי

פונץ ירח דבש הוואי
פונץ ירח הדבש הוואי נטול גלוטן, וטבעוני משקאות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 325 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Foodnetwork יש 27 אוהדים. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 3 דקות. אם יש לך מיץ פסיפלורה, יין מבעבע, רום, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 37%. מתכונים דומים: קוקטייל הוואי ~ POG Punch, מוס ירח דבש, ו קוקטייל ירח דבש.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקנקן, לשלב את האננס, גויאבה ומיצי פירות תשוקה יחד עם הרום ומערבבים לערבב ביסודיות. מחלקים את האגרוף בין 4 כוסות מלאות קרח. מעל כל כוס עם 1 / 2 כוס שמפניה וטבעת אננס על שפת כל כוס.
מרכיבים שתצטרך
פסיפלורהפסיפלורה
שמפניהשמפניה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
גויאבהגויאבה
אגרוףאגרוף
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
דבש הדריםדבש הדרים
3
מקשטים עם כדורי גויאבה ומטרייה קוקטייל.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
גויאבהגויאבה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.