קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות14
ציון בריאות44
מגזין

פופקורן מנטה קפוא

פופקורן מנטה קפוא
המתכון פופקורן מנטה קפוא יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-10 דקות. מתכון זה מכין 14 מנות עם 894 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. גשו לסופר וקנו ציפוי ממתקים, סוכריות מנטה, פופקורן צץ, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 84%. ציון זה מרהיב. נסו קינוח מנטה קפוא, פופקורן קליפת מנטה, ו פופקורן קליפת מנטה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב פופקורן וסוכריות. קוצצים וממיסים ציפוי ממתקים; מזלפים מעל תערובת פופקורן-סוכריות. לזרוק למעיל. מצננים על נייר שעווה; להתפרק.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב פופקורן עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פריקסנט נוצץ קורדון כושי ברוט קאווה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
פריקסנט נוצץ קורדון כושי ברוט קאווה
פריקסנט נוצץ קורדון כושי ברוט קאווה
קאווה עם סגנון יוצא דופן, טרי, פירותי ניחוח מתמשך. זה הוא השותף המושלם עבור את מיטב מזון ומצוין בכל זמן.תערובת: 35% מקבאו·25% קסרל * לו, 40% פרלדה