קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

פורטבלו טארט עם ירוק אביבי ויניגרט בלסמי ליים

פורטבלו טארט עם ירוק אביבי ויניגרט בלסמי ליים
Portobello טארט עם ירוק אביבי ויניגרט בלסמי ליים דורש סביב 3 שעות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 21 גרם חלבון 101 גרם של שומן, וסך הכל 1292 קלוריות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ירקות התינוק, חמאה מבהירה, עגבניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אביב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו ירוק אביבי עם ויניגרט טרגון בלסמי, ירוק אביבי עם ויניגרט מולסה, ו ירוק אביבי עם ויניגרט תפוז-שומר (מתכונים דומים).

הוראות

1
לסחוט את מיץ הסיד (מ סיד מקורר עכשיו) דרך פתח ההזנה של בלנדר פועל. עם הבלנדר עדיין פועל, מוסיפים את החומץ, סירופ תירס, שאלוט ורוזמרין, 1 בכל פעם, ויוצקים את השמן בזרם יציב איטי לתערובת החומץ לאט מאוד כדי emulsify.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
מיץ לייםמיץ ליים
רוזמריןרוזמרין
שאלותשאלות
חומץחומץ
לייםליים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
הסר מיכל מתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
1
לקרוע את הירוקים לחתיכות בגודל ביס, ולהסיר את הגבעולים אם באמצעות ארוגולה. (ודא ירוק כבר לא רטוב מלהיות שטוף.) לזרוק ירקות עם פרמזן, העונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרמזןפרמזן
ארוגולהארוגולה
ירוקירוק
1
מחממים את החמאה המבהירה על חום בינוני במחבת סאוט גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים כ -15 דקות עד שקוף ומתחיל לקרמל, ולאחר מכן מוסיפים את portobellos ופטריות לבנות לבצל. מבשלים עוד 10 דקות ואז להפחית את החום לנמוך ולהוסיף את העגבניות, עירית, מלח ופלפל, ולאפשר טעמים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פטריות כפתור לבןפטריות כפתור לבן
פטריות פורטובלופטריות פורטובלו
עגבנייהעגבנייה
עיריתעירית
בצלבצל
פלפלפלפל
מלחמלח
1
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מרדדים בצק בצק בצק עלים, ושימוש חותך מעגל 4 אינץ ' (aka חותך ביסקוויט), לגזור 8 כדורי בצק.
מרכיבים שתצטרך
בצק בצק עליםבצק בצק עלים
ביסקוויטיםביסקוויטים
בצקבצק
גלולגלול
3
מניחים 4 מעגלי הבצק על תבנית אפייה משומנת קלות. באמצעות מעגל 3 אינץ 'או חותך ביסקוויט, לחתוך מעגל קונצנטרי באמצע סיבובי בצק 4 אינץ' הנותרים כדי ליצור מעגל 1/2 אינץ ' רחב של בצק. עיגולים רחבים של 1/2 אינץ 'אלה של בצק משמשים ללא חתיכות 3 אינץ' מהמרכז.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מניחים 1 של עיגולים רחבים 1/2 אינץ ' אלה של בצק על גבי כל אחד מהסיבובים כבר על תבנית האפייה, התאמת הקצוות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מברשת ביצה לשטוף על פני השטח של כל אחד עיגולי הבצק זיווג וסיבובים. ואז להשתמש במזלג כדי לדקור דרך הבצק סביב ההיקף (כלומר, דרך כל עיגול בצק לתוך הסיבוב הנלווה מתחתיו).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ביצהביצה
6
מניחים בתנור ואופים עד חום זהוב, על 6 עד 8 דקות. מרכז כל אחד מהם יעלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר קונכיות מאפה מהתנור ולאפשר להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
באמצעות קצה של סכין חמאה, לשבור את החלק במרכז עלה של כל קונכיה לעשות מכתש. כפית חלק מתערובת הפטרייה לתוך כל אחד מהמכתשים האלה.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
פטריותפטריות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סכין חמאהסכין חמאה
9
מניחים כמה ירקות על גבי כל טארט וטפטוף עם ויניגרט בלסמי ליים.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרט בלסמיויניגרט בלסמי
ירוקירוק
לייםליים

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירקות מעורבים (כגון גרגיר נחלים, ארוגולה תינוק, חומצת גינה, חסה של כבש), ספוג כדי להסיר חול, שטוף ומיובש עם טווה סלט או מגבות ניירירקות מעורבים (כגון גרגיר נחלים, ארוגולה תינוק, חומצת גינה, חסה של כבש), ספוג כדי להסיר חול, שטוף ומיובש עם טווה סלט או מגבות נייר2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית קצוץ טריעירית קצוץ טרי2(חוֹרֶף)חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת1שאלות ציפורן, דק מאוד טחוןשאלות ציפורן, דק מאוד טחון2(חוֹרֶף)סירופ תירס קלסירופ תירס קל1ביצה, מוכה לשטיפת ביציםביצה, מוכה לשטיפת ביצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים1סיד, מיקרוגל כדי לשחרר שמנים אתריים (לאפשר ליים להתקרר)סיד, מיקרוגל כדי לשחרר שמנים אתריים (לאפשר ליים להתקרר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים2פטריות פורטובלו, ניקה, זימים הוסרו, לרבעים, וחותכים לפרוסות 1/8 אינץ ' עד 1/4 אינץפטריות פורטובלו, ניקה, זימים הוסרו, לרבעים, וחותכים לפרוסות 1/8 אינץ ' עד 1/4 אינץ2גיליונותבצק בצק עלים (נמכר לעתים קרובות באריזות של 17 או 18 אונקיות המכיל 2 (9 או 10 אינץ') עלים מרובעים בצק עלים)בצק בצק עלים (נמכר לעתים קרובות באריזות של 17 או 18 אונקיות המכיל 2 (9 או 10 אינץ') עלים מרובעים בצק עלים)1בצל אדום, פרוסבצל אדום, פרוס11 קילו קישואים,עלי רוזמרין טריים טחונים מאודעלי רוזמרין טריים טחונים מאוד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2עגבניות, קרביים הוסרו וקוביות דקעגבניות, קרביים הוסרו וקוביות דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקניקה ופרוס פטריות לבנותניקה ופרוס פטריות לבנות