קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

פטוצ'יני קציצה לזניה

פטוצ'יני קציצה לזניה
פטוצ'יני קציצה לזניה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 497 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לכם ביצה, ריקוטה, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. , שהוא מוצק. נסו פטוצ'יני קציצה לזניה, לזניה לבנה עם Parmigiano Besciamella (לזניה בביאנקו ), ו לזניה עם ארטישוק (Lasagne di Carciofi) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בסיר כבד 5-6 ליטר מעל חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז בצל sauté, ערבוב מדי פעם, עד הזהב, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
להוסיף שום אורגנו ו sauté, ערבוב, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
שוםשום
3
מוסיפים עגבניות עם מיץ שמורות, רסק עגבניות, עלה דפנה, מלח ומבשלים, חשוף, ערבוב מדי פעם, עד מעובה, 30 עד 35 דקות. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח
1
מערבבים יחד פירורי לחם וחלב בקערה גדולה ולתת לעמוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים בשר, שום, גבינה, ביצה, פטרוזיליה, מלח ופלפל ומתמזגים עם הידיים עד רק בשילוב טוב (לא overmix). טופס רמה 1/2-מנות כפית לתוך כדורי בשר (אתה צריך על 135).
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
שוםשום
פלפלפלפל
בשרבשר
מלחמלח
ביצהביצה
3
שמן חום במחבת כבדה 10 אינץ ' מעל חום מתון עד חם אבל לא מעשן, ואז מטגנים כדורי בשר ב 5 קבוצות (לא קהל), מפנה מדי פעם, עד השחמה היטב מבושל דרך, כ 2 דקות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
העברה כמו משחימים מגבות נייר באמצעות כף מחוררת.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
1
מערבבים יחד את כל חומרי המילוי עד בשילוב היטב.
1
לשים מתלה תנור בעמדה באמצע ולחמם תנור ל 218°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לבשל פסטה בסיר 6-8 ליטר של מים מלוחים רותחים, חשוף, עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מסננים במסננת, ולאחר מכן לשטוף מתחת למים קרים לנקז שוב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
4
מורחים 2 כוסות רוטב 13 על ידי 9 אינץ 'או אחר 3 ליטר זכוכית או צלחת אפייה קרמיקה ולסדר שליש פטוצ' יני על רוטב, ולאחר מכן העליון עם כל כדורי הבשר. הפוך שכבה נוספת כל רוטב 2 כוסות ושליש פטוצ ' יני, ואז להפיץ עם כל המילוי. למעלה עם הפטוצ ' יני שנותר, ולאחר מכן נשאר רוטב.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
כדורי בשרכדורי בשר
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מפזרים באופן שווה עם מוצרלה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
6
אופים, מכוסה באופן רופף בנייר כסף, 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
הסר רדיד ואופים עד שהרוטב מבעבע והגבינה היא זהובה, כ -20 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
8
העברה למתלה וקריר, כ -20 דקות.
1
* רוטב יכול להתבצע 3 ימים קדימה מקורר לחלוטין, חשוף, ואז מקורר, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טריים גס (מכיכר איטלקית או צרפתית)פירורי לחם טריים גס (מכיכר איטלקית או צרפתית)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטוצ'יני ביצים מיובשותפטוצ'יני ביצים מיובשות1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה קרה, מגוררת בצפיפותמוצרלה טרייה קרה, מגוררת בצפיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ריקוטה (רצוי טרי)ריקוטה (רצוי טרי)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת קציץ בשר (1/3 קילו כל אחד חזיר הקרקע, צ'אק הקרקע, בשר עגל הקרקע)תערובת קציץ בשר (1/3 קילו כל אחד חזיר הקרקע, צ'אק הקרקע, בשר עגל הקרקע)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש, מתפורראורגנו מיובש, מתפורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיה מגוררת דק פקורינו רומנואונקיה מגוררת דק פקורינו רומנו0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2קילוגרםעגבניות שלמות במיץ, סחוט, הזמנת מיץ וקצוץ דקעגבניות שלמות במיץ, סחוט, הזמנת מיץ וקצוץ דק1טורקית או 1/2 עלה מפרץ קליפורניהטורקית או 1/2 עלה מפרץ קליפורניה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת