קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

פטוצ'יני שרימפס וברוקולי שמנת

פטוצ'יני שרימפס וברוקולי שמנת
מתכון זה מן המתכונים פשוט דורש פטרוזיליה, מלח, פלפל ויין. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ כ 45 דקות. פטוצ'יני שרימפס וברוקולי, פטוצ'יני שרימפס וברוקולי, ו ברוקולי שמנת ופטוצ'יני נקניק דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים מים מלוחים לפסטה: ממלאים סיר מלאי גדול של 8 ליטר לפחות חצי מלא במים ועם 2 כף מלח; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
בלנש ברוקולי: בעוד המים הוא הסיר הגדול הוא חימום, להביא סיר קטן יותר (2-3 ליטרים) חצי מלא מים לרתיחה. בלאנש את הברוקולי במים רותחים במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום.
4
לנקז ולהפעיל את הברוקולי מתחת למים קרים כדי לעצור את הבישול. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
לבשל ולנקז פסטה: לבשל את הפסטה בסיר הגדול של מים רותחים על פי ההוראות על החבילה (בין 3 ל 12 דקות, בהתאם לסוג הפסטה שיש לך) עד אל דנטה, או עדיין קצת מוצק.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים וזורקים עם קצת שמן זית כדי לא להידבק.
מרכיבים שתצטרך
7
הפוך את הרוטב: בעוד הפסטה מתבשלת, לשלב את הקרם, יין, שום ופלפל שחור במחבת גדולה ולהביא לרתיחה מעל חום גבוה. להפחית את החום בינוני ומבשל במשך 7 עד 10 דקות עד התערובת מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
1
מוסיפים את השרימפס ומבשלים 2 עד 3 דקות, עד שהחסילון הפך ורוד מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
2
שלב: לזרוק את הברוקולי והפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
3
תערבב את הפטוצ ' יני. מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.