קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות80
מגזין

פילה דג Maruja שכבתי עם עגבניות, צלפים, פירורי לחם, וגבינה

פילה דג Maruja שכבתי עם עגבניות, צלפים, פירורי לחם, וגבינה
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? פילה דגים של Maruja שכבות עם עגבניות, צלפים, פירורי לחם, וגבינה יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 49 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 689 קלוריות. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. גשו לסופר וקנו שום, פלפל, מלח ים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. מתכונים דומים: פסטה טונה עם עגבניות, צלפים ופירורי לחם שמן זית, Filetes de Pescado a La Veracruzana (פילה דגים מטובל בעגבניות, צלפים, זיתים ועשבי תיבול), ו פילה סנאפר אדום באריזות עם עגבניות, זיתים וצלפים.

הוראות

1
מחממים התנור ל 232°. בקערה, לשלב את הגבינה, פירורי לחם, אורגנו, מלח ופלפל לפי הטעם, צלפים, פטרוזיליה, ושום. בנדיבות משמנים בשמן זית צלחת תבשיל רדודה או מחבת צלייה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
גבינהגבינה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
מחבת צלייהמחבת צלייה
קערהקערה
תנורתנור
2
אם באמצעות אנשובי טרי, לארגן שכבה, צד העור למטה, בתבשיל.
מרכיבים שתצטרך
אנשובי טריאנשובי טרי
3
מפזרים מלח, מפזרים עם חלק מהעגבניות, ושוב מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
4
מפזרים חלק מתערובת הפירורים וממשיכים שכבות עד שכל הדגים והפירורים שימשו. אם באמצעות פילה דגים גדולים יותר, לארגן חצי מהדגים, צד העור למטה, בתבשיל.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
5
מפזרים מלח, ואז מכסים חצי עגבניות. מתבלים שוב במלח, ואז מפזרים חצי מתערובת הפירורים על הדגים. מכסים עם הפילה הנותרים, העור בצד למעלה, ואז את שאר תערובת עגבניות פירור.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
דגיםדגים
מלחמלח
6
לטפטף את היין והשמן על הדגים ולאפות במשך 20 דקות, או עד הדג הוא פשוט עשה.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מאמר var
8
Type_27_data = {};
9
מאמר
10
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה