קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פילה חזיר על האש

פילה חזיר על האש
בשר חזיר צלוי דורש על 45 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 362 קלוריות. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם סוכר חום, חמאה, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בחומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי חומץ כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 45%. מתכונים דומים: פילה חזיר על האש, פילה חזיר על האש, ו פילה חזיר צלוי סיני.

הוראות

1
מחממים גריל לבינוני-גבוה. ממיסים חמאה בסיר על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
גרילגריל
2
מוסיפים בצל ושום; מטגנים 4 דקות תוך ערבוב מתמיד. מערבבים פנימה סוכר חום, חומץ, קטשופ ורוטב סויה; מביאים לרתיחה. מבשלים 6 דקות. תהליך תערובת עד חלקה. שמור 6 כפות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
רוטב סויהרוטב סויה
קטשופקטשופ
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
רוטברוטב
3
מפזרים מלח חזיר עם מלח; מברישים ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
רוטברוטב
מלחמלח
4
מניחים חזיר על רשת גריל משומנת. צולים 6 דקות מכל צד או עד שהמדחום רושם 14
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
הסר חזיר, ולתת לעמוד במשך 5 דקות. פרוסה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם אפשרויות נהדרות עבור בשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. סוזנה בלבו נוסוטרוס כרם יחיד נומדה מלבק עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 109 דולר לבקבוק.
סוזנה בלבו נוסוטרוס כרם יחיד נומדה מלבק
סוזנה בלבו נוסוטרוס כרם יחיד נומדה מלבק
צבע סגול אטום ציפוי זכוכית, זה ספורט אף מפתה של אלון קלוי, מינרלים, שוש, לבנדר, תבלינים אקזוטיים, ופירות שחורים שונים. צפוף, עשיר וחושני בחיך, זהו יופי בעל גוף מלא. זיווג: זוגות גם עם בגריל או קלוי בשרים כמו בשר בקר או כבש, שליו ממולא עם נקניק, או כל אחרים נהדר בשר משולבת אתה יכול לחלום עד.