קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות69
מגזין

פילה חזיר עם טימין

פילה חזיר עם טימין
בשר חזיר עם טימין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 1501 קלוריות, 196 גר' של חלבון, ו 72 גרם של שומן למנה. לכו לחנות ותביאו מלח ופלפל, עלי קורנית, פילה חזיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו טימין מצופה פילה חזיר, בשר חזיר צלוי עם טימין - ריחני שזיפים, ו פילה חזיר מתובל ברוטב מחבת דובדבן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Alta Vista Vive Malbec עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Alta Vista Vive Malbec
Alta Vista Vive Malbec
זה Malbec יש ניחוחות פירות אדומים אינטנסיביים, שזיפים במיוחד, עם רמזים של וניל ועקבות עדינות של קפה. הוא צעיר, נפיץ ובהיר בפה. טעמי פירות ועץ יכולים להיתפס הודות לטאנינים המתוקים והעגולים שלה.