קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פים וגלידה נכונה צפים

פים וגלידה נכונה צפים
פים וצפי גלידה נכונים עשויים להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. גשו לסופר וקנו ג'ין מס' 1 של פים, תותים, תותים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 31%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו מתכוני תותים בגריל (עם פים וגלידה), פירות יער ושמנת צפים, ו גלידת לימונצ'לו צפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכינו את הסירופ: בסיר קטן שלבו את התותים, הסוכר ו 1/2 כוס מים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית ומבשלים עד להסמכה, כ -20 דקות. מסננים, מחזירים לסיר ומצמצמים עוד 10 דקות, או עד שהסירופ סמיך מספיק לציפוי כף. מצננים עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1
מערבבים 1 כף סירופ תות עם 2 כפות ג ' ין בכל כוס; מוסיפים 2 גלידת סקופים, מעליהם את הסודה ומקשטים בתות.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ג ' יןג ' ין
2
צילום: ג ' ון קנדריק