קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

פיצות מקסיקניות עם תירס חרוך וקישואים מיני-פיצות

פיצות מקסיקניות עם תירס חרוך וקישואים מיני-פיצות
תירס חרוך וקישואים מיני פיצות מקסיקניות יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 480 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. והוא מספק כ 4 מנות . מתכון זה של אאידה Mollenkamp יש 40 אוהדים. אם יש לך אבוקדו בשלים, מלח כשר ופלפל, קלח תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שיבולת שועל קוקוס פטל שוקולד מרי (עם שמן קוקוס!) כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו מיני פיצות מקסיקניות, פיצות זוקיני מיני, 3 דרכים, ו מרק עוף מקסיקני עם תירס תינוק חרוך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 232° ומסדרים מתלה באמצע.
2
מברשת tortilas משני הצדדים עם קצת שמן ואז טוסט עד רק חום זהוב, על 5 דקות. בינתיים, להוסיף מספיק שמן למחבת גדולה nonstick מעיל התחתון ואז לחמם על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
כאשר השמן מנצנץ, מוסיפים את הבצל, מערבבים, מתבלים במלח ופלפל שחור טחון טרי ומבשלים עד רך, כ -3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את השום, poblano, וקישואים ומבשלים עד poblano הוא רך וקישואים הוא חום זהוב, עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
להרכיב את הפיצות על ידי לשים כמה כפות של שעועית שחורה על החלק התחתון של טורטיות קלוי.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את תערובת הקישואים, למעלה עם קצת גבינה מתפוררת ומניחים בחזרה בתנור עד הטורטיות חומות והגבינה מותכת, כ -5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
אם תרצה, תרפה את התירס מעל להבה פתוחה או גריל (אתה יכול לקבל את זה גלם מדי). לקצץ את הגרעינים תירס את קלח, אם באמצעות, העליון כל פיצה עם קצת תירס. למעלה עם סלסה, אבוקדו, וכמה עלי כוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.