קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

פירה שום רוזמרין

פירה שום רוזמרין
פירה שום רוזמרין עשוי להיות רק המנה בצד אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 269 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. אם יש לך זהב יוקון, שום, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: שום המפורסם של ג'וני שום פירה רוזמרין, רוזמרין-שום פירה תפוחי אדמה, ו פירה שום רוזמרין.

הוראות

1
מחממים התנור ל 177°.
2
שים את השום ואת sprigs רוזמרין לתוך צלחת קטנה avenproof עם כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים שמן זית כדי לכסות–זה ישתנה בהתאם לגודל של המנה שלך–כיסוי, ואופים במשך כ 25 דקות, עד השמן הוא רוחש והשום רך אבל רק בקושי זהוב.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהתנור. בינתיים, לחתוך את תפוחי האדמה לחתיכות גדולות.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים אותם בסיר בינוני וממלאים במים כדי לכסות את תפוחי האדמה על ידי 1-2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים 1/2 כפית מלח ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה, ואז להפחית את החום ומבשלים, חשוף, עד תפוחי האדמה הם רכים מאוד, כ 20 דקות לאחר שהמים מבושלים.לגרוף את תפוחי האדמה, עוזב את המים בסיר, ולשים אותם לקערת ערבוב גדולה. מחית אותם עם כף עץ, הוספת כ 1/4 כוס מים מן הסיר כפי שאתה הולך.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים 10 שיני שום קלוי, עלי רוזמרין (להסיר את הגבעולים), הנותרים 1 כפית מלח, ו 4 כפות שמן. לטעום את תפוחי האדמה ולהוסיף עוד שמן או שיני שום אם אתה רוצה
מרכיבים שתצטרך
8
אחרת, להעביר לקערה הגשה, לקשט עם רוזמרין טרי לטחון של פלפל שחור, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך