קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

פירוגי קרוסטיני, עם שני תוספות

פירוגי קרוסטיני, עם שני תוספות
Pierogi Crostini, עם שני תוספות עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מתאבן שמגיש 6. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 726 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לך לחנות ותביא בצל, בצל ירוק, תפוחי אדמה מבושלים פירוגי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 90%. נסו Crostini di fegatini (כבד עוף טוסקני Crostini), ברוסקטה עם שלושה תוספות, ו Crostini di Fegatini (Crostini כבד עוף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
תדליק גריל. מסדרים את תפוחי האדמה pierogi על תבנית אפייה גדולה מברשת בנדיבות עם שמן זית. בקערה קטנה, מערבבים את העגבניות הקצוצות עם בצל פרוס jalapeo. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
גרילגריל
קערהקערה
2
מברישים את כובעי פטריות השיטאקה בשמן זית ומתבלים במלח ופלפל. גריל את כובעי הפטריות מעל אש בינונית-חמה עד רך משחימים יפה, על 4 דקות לכל צד. חותכים דק את הפטריות ומעבירים לקערה. זרוק את הפטריות עם הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
שמן זיתשמן זית
בצל ירוקבצל ירוק
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
3
גריל pierogi מעל אש בינונית-חמה עד שהם השחמה ופריך, כ 2 דקות לכל צד.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
להעביר את pierogis מגש גדול להפיץ עם שמנת חמוצה. כפית את תוספת הפטרייה מעל מחצית pierogi ו כפית סלסה עגבניות על השאר.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פטריותפטריות
מורחיםמורחים
עגבנייהעגבנייה
סלסהסלסה
5
מגישים חם.
6
הערות: אם אתה משתמש pierogi קפוא כי הם לא מבושלים מראש, אתה חייב להרתיח אותם קודם, ואז לנקז ולתת מגניב לחלוטין לפני צליה. בירה שמנת, אדמתיים ופיקנטי אלמנטים אלה crostini קוראים בירה בהירה, זהב עם שפע של טעם להתאים. נסה את Urquell פילסנר הקלאסי או פיאסט פולני חלק וחזק.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני
בירהבירה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.